For anyeone who can be a true friend

Doi artisti

Doamnelor si domnilor pe data de 03.09.2010 parcul din strand a avut onoarea sa gazduiasca talentul a doi dintre cei mai mari artisti din oras, da’ ce zic eu din oras, chair de la ei din bloc, adica subsemnatul si Edi.A avut loc un mic concert la care a asistat foarte multa lume, mai erau unii care faceau o emisiune pe care pur si simplu i-am eclipsat.A urmat o sedinta foto extraordinara, ce sa mai in colo si incoace a fost un mare succes asa incat ne-am gandit sa facem si-un videoclip cu barci, slow-motion, o nebunie intreaga.Ce a urmat?O sa vedeti in continuare.

Incepeau repetitiile:

And there we go:

Uitati cata lume era in jur:

Intru si eu in scena :

Ba baiatule, eu sunt regizor, actor principal, actor secundar, tot eu fac si figuratie, nu pot sa si filmez deci urmareste-ma cu atentie; eu ma indepartez, ma uit usor inapoi dupa care ma intorc brusc, atunci apropii si stop cadru.

Ai inteles?

Hai incepem, camera motor si… actiune

Final apoteotic, plin de suspans

Ce ti-am zis ma eu sa faci?

Foto:Militaru Eduard

P.S. Clipul o sa fie 12D si o sa apara, cand o sa apara.

Lasă un răspuns

