For anyeone who can be a true friend

Mda… a trecut mult timp de cand nu am mai scris ceva, nu ca asta ar fi schimbat soarta omenirii, dar pur si simplu mi-a fost lene si nici nu am gasit ceva interesant, mai am vreo cateva ciorne despre diverse lucruri asa zise „simple” pe care m-am hotarat insa sa nu le mai public, nu vreau sa ma intrec in chestii siropoase cu colegul meu Edi(mai nou scrie si poezii, nu sunt foarte rele).Nu mai scriu despre astfel de chestii prin care trece sau la care se gandeste orice adolescent mai devreme sau mai tarziu, ca doar n-o sa fac la mine pe blog un cenaclu literar al bloggerilor anonimi.Mai mult de atat am vazut ca mai toata lumea se „pricepe” la asta, cred ca  e un lucru total diferit intre o palarie cu dungi verzi si albe(foarte urata de altfel), care apare prin compunerile minunatilor mei colegi de clasa si ceea ce scriu eu.Una e sa scrii despre momente pe care le traiesti sau despre ceea ce sa intampla in jur si alta e sa aberezei despre o palarie.Daca suntem chiar atat de buni hai sa ne facem si blog, zic, sa vedem ce alegem intre palarie si realitate, intre palarie si lucruri reale despre care nu vorbim(poate pentru ca nu putem?).

P.S. Ii prefer pe martorii lui Iehova.

2 responses

  1. Edmond

    cRISTINIK chiar s-a gandit sa-si faca un blog.Va fi un Tudor2

    Martie 25, 2010 la 7:48 AM

    • prietene cu un post nu se face blog, dar daca ala pentru tine e blog, ok.

      Martie 25, 2010 la 7:55 AM

Lasă un răspuns

