For anyeone who can be a true friend

Profesorul de limba romana

Astazi este 10 februarie, lucru care pentru multi dintre noi nu inseamna nimic, nici pentru mine nu era mare lucru pana cand ajuns la scoala aflu ca este ziua de nastere a profesorului meu de limba si literatura romana, domnul Gheorghe Soare.Un om deosebit pe care il repsect si pentru care am toata admiratia, dansul este cel care m-a invatat sa scriu in adevaratul sens al cuvantului, sa descopar adevarata semnificatie a textelor.Ceea ce cititi aici se datoreaza in cea mai mare parte dumnealui, datorita dansului am ajuns sa scriu asa, am ajuns sa gandesc mai departe de sensul de lemn al cuvintelor.In consecinta am facut o cheta colectiva si i-am cumparat un tort(cadou un pic cam neinspirat), am pus pe el numarul de lumanari cu pricina si i-am cantat la muti ani,a fost impresionat si ne-a multumit. Dincolo de partea materiala a acestui eveniment este si recunostinta sincera pe care i-o port pentru tot ceea ce a facut pentru mine, de la copilul care facea compuneri cu expresii siropoase, invatate din asa numitul „Carnetel cu expresii fumoase” la copilul ce scrie astazi comentarii despre diferite lucrari, schimbare care sigur s-a produs in timp, pas cu pas, insa nu stiu cum ar fi fost daca nu l-as fi intalnit pe dumnealui.

Au trecut deja cinci ani de cand l-am cunoscut si cum spuneam in postul trecut cred ca la fel de repede(chiar daca uneori orele par foarte lungi) or sa treaca si ultimi trei, asa e sa fie, chiar daca am vrea sa reluam ceea ce a fost.Imi amintesc si acum prima ora de limba romana din clasa a cincea, cu totii ne-am speriat, credeam ca e foarte dur, iar lucrul dupa care alergam cu totii, nota zece s-a lasat asteptata, trebuia sa muncim din greu pentru ea, lucru de care ne-am seama si  in cele din urma am izbutit sa o dobandim, alaturi de un zambet si de „Bravo ma, chiar ai invatat!”.Este omul care chiar inseamna ceva pentru mine(stiti chestia aia despre elevi si profesori) si despre care imi voi aminti mereu cu placere.

Lasă un răspuns

