For anyeone who can be a true friend

Trece timpul

Am revenit, iar nu am putut sa ma tin de promisiune si sa contiunui sa scriu, asta e, nu cred ca plans cineva dupa ceea ce scriam eu.Deci gata de azi ma tin de cunvant si scriu cel putin o data la trei zile, bineinteles daca am despre ce scrie, cum nu am, intelegeti ca o sa ma tin de cuvant.Sfarsitul de semestru a fost mai incarcat decat am crezut, din toate punctele de vedere.

E s-a terminat primul semestru, a inceput cel de al doilea si uite asa trece timpul si zi dupa zi trecem prin viata, castigand sau din contra pierzand ceva.Ideal ar fi sa invatam cate ceva in fiecare zi, sunt zile de care iti pare rau ca au trecut si ai vrea sa dai timpul inapoi, ceea ce evident ca nu se poate, sa indrepti greselile pe care le-ai facut si de care ti-ai dat seama cand era deja mult prea tarziu, asta e, asa am fost construiti si astia suntem, vrem sa ne schimbam, unii reusesc, altii nu.De aceea e bine sa te gandesti de doua ori inainte de a face un lucru si sa-ti dai seama ce vrei tu cu adevarat, lucru care la varsta mea e destul de greu, daca nu chiar imposibil, insa ma gandesc ca peste vreo patru ani nu o sa mai scriu(daca o sa mai scriu) aici despre scoala ci despre orice altceva, pentru singurul motiv ca preocuparea mea principala o fie sa pun in practica ceea ce am invatat si sa avansez in societatea cruda ce ne inconjoara.Poate pana atunci se va schimba ceva, desi nu cred, asta e, cel mai greu o sa fie cand o sa te uiti in urma la  ce ai relizat;la nimic sau din contra la lucrurile de care esti cu adevarat mandru si atunci ca si acum nu va fi loc de regrete si nici de „Ce s-ar fi intamplat daca?”, nu, o sa fi tu cu tine intr-o seara si izbit de un gand fugar o sa stai sa meditezi la asta.Vreme trece, vreme vine, nu stii ce va fi, doar ce a fost, lucru care poate fi in favoarea sau in defavoarea ta si toate astea datorita faptului ca unii chiar refuza sa invete din greseli, trebuie sa cunoastem bine trecutul pentru a ne gandi la un viitor mai bun.

Presupun ca si voi v-ati gandit la un moment dat la asta, eu ma gandesc destul de des.Asa cum a trecut timpul va trece si de acum in colo, la fel cum s-a terminat semestrul asta, va trece si urmatorul si urmatorul si tot asa si o sa te trezesti brusc ca ai terminat liceul si o iesi in strada inconjurat de oameni ce trec grabiti pe langa tine si o sa te intrebi „Eu incotro ma indrept?”.

Lasă un răspuns

