For anyeone who can be a true friend

Doar o alta zi

Ziua nu a inceput prea bine, ma trezesc si ma uit somnoros la ceas, ora opt, la dracu se presupune ca ar fi trebuit sa ma scol la patru, sa vad reluarea din „Om sarac, om bogat”, e in fiecare marti pe PRO de la zece, dar la ora aia am meditatie la germana, si tin mult sa revad serialul intru cat e printre cele mai bune si e destul de haios.Vazand ca afara inca ninge, supararea mi-a trecut repede si mi-am reluat ritualul de mers trei sferturi adormit prin casa.

Invat cat invat, termin si inevitabil deschid televizorul, nimic, nimic si iar nimic, toti virusologii invitati pe toate posturile, flacara violet in discutie zi de zi, apropo de asta am vazut o emisiune senzationala pe Antena3 aseara si acum doua seri, in care Oreste explica despre acesta tevatura si despre intregul circ cu atacul energetic.Emisiunea de aseara a fost insa foarte, foarte buna, despre cum Aliodor Manolea nu e vrajitor cum il numea domnul Ciuvica,iar conflictul, in registru comic, in care au intrat cei doi a fost realmente plin de umor; Oreste in putinele emisiuni in care l-am vazut participand imi da impresia unui tip foarte documentat si foarte citit si chiar mi-as dori sa vad una dintre emisiunile pe care le-a facut in urma cu ceva ani cu Mircea Badea.In rest pe la tv mai nimic interesant.

Lasă un răspuns

