For anyeone who can be a true friend

Ninsoarea si atacurile energetice

Iarna si-a adus aminte ca-i iarna si a venit cu tot alaiul de fulgi si parca vrea sa recupereze timpul pierdut in care partiile plangeau de mama focului dupa zapada si dupa temperaturi de sub zero grade, nu de 10-15,incat cand ieseai afara parca nu iti veanea sa crezi ca e ianuarie si mai aveai putin si te duceai sa iei ghiocei si martisoare; in perioada asta nasoala m-am drogat cu Eurosport, cu imagini de la sarituri si biatlon.E si cand nu mai speram si gandu-mi era la partiile din Austria si la cum dracu sa fac sa ajung acolo sa fac macar o singura coborare, cerul s-a deschis si a inceput sa ninga, in secunda doi, pe trotuare si pe strazi era jale, orice lucru are pretul lui.De doua zile ninge continuu, cand mai tare, cand mai incet, cert e ca s-a pus, ca partiile si-au mai revenit si la auzul acestei vesti am dat schiurile si claparii jos din cui si le-am pus la usa, se pare ca urmeaza primul week-end de schi pe 2010.Ce pot sa zic, la mai mare, eu as vrea sa cada plapumi din cer, vreau zapada de doi metrii tot anul, nu-mi place cu patru anotimpuri, urasc primavara, mi se pare cea mai urata perioada a anului, ador toamna si iarna, dar nu-mi displace vara.Pentru mine ideal ar fi sa locuiesc in Los Angeles, ori in Miami sau pe o insula din Caraibe si cand mi se face dor sa plec la munte, sunt departe de acest ideal, insa nimeni nu-mi ia dreptul de a visa la o casa pe malul Atlanticului sau al Pacificului si la o cabana in Alpi pe care sa o vizitez doua luni pe an.Vise, vise si iar vise.

Week-endul a fost destul de misto si deloc plictisitor, am fost si la un asa zis concurs de matematica pentru 5 puncte credit, iar azi la materia cu pricina a intrat profa tipand si zbierand ca am facut problema de geometrie acum nu stiu cat timp si ca n-am fost atenti in clasa, bla, bla , bla; in urmatoarele minute ne-a dat test ca sa ne arate ca nu stim, la ce dracu ne-a mai dat cand a vazut ca nu am facut-o la concurs?A vrut sa ne arate ca nu invatam, sa se dea mare ca ce descoperire a facut?Merci stiam asta demult.Ea crede ca m-am dus la concursul lu’ peste prajit ca sa arat cat de destept sunt, nu, m-am dus pentru alea cinci puncte, cucoana daca vroiam sa dovedesc cat de bun sunt  nu ma inscriam la un concurs pentru care am mai dat si bani si astfel cu punctele luate sa-mi imbunatatesc extraordinalele note la mate, daca aveam note dălea de doua cifre mergeam dracu la olimpiada, asa la dracu ne-am mai apucat, ca sa-mi dovedesti ca tu esti profesorul si ca de tine depinde media mea, ca poti sa imi pui o mie de intrebari la care sa raspund corect si sa-mi dai cinci ca asa vrei tu, ok stiam asta.Mai mult super tezele noastre au reaparut dupa o perioada de timp, usor dubios.Nu-i inteleg pe profesorii astia, care stiu ca nu stii dar mai vor sa-ti si demonstreze.Pentru mine matematica se reduce la clacule, ecuatii de gradul doi, sisteme de ecuatii si putina geometrie, mai mult de atat la ce iti foloseste daca nu te faci profesor sau mai stiu eu ce; daca iti alegi un domeniu care are stransa legatura cu asta, da, invat-o pana mori, dar daca nu, lasa-ma frate in pace.Probabil ca multi or sa ma contrazica insa asta e parerea mea, si nu e a unui adolescent pe care pur si simplu il enerveaza profa de mate, m-am gandit si nu m-am vazut studiind vectori tot restul vietii si cred ca sunt multi ca mine.

E am si o scuza, cred ca am fost atacat energetic de tipul de langa mine, se uita cam urat.Ne mai auzim.

One response

  1. Edmond

    Sigur te-a atacat tipul de langa tine..vezi ca mai tarziu o sa simti o aura negativa in..trei litere.Da’ te descurci tu.’.Probabil ca multi or sa ma contrazica insa asta e parerea mea, si nu e a unui adolescent pe care pur si simplu il enerveaza profa de mate, m-am gandit si nu m-am vazut studiind vectori tot restul vietii si cred ca sunt multi ca mine’..this rulzz,man..oh yea..ur right..sunt cu tine.

    Ianuarie 20, 2010 la 7:22 AM

Lasă un răspuns

