For anyeone who can be a true friend

M-am intors

Am revenit, dupa aproape o luna de stat sunt din nou aici, din nou cu voi(aia zece zece gusbeti care imi cititi blogul).Cum se intampla mai mereu perioada de dupa sarbatori e cea mai incarcata din punct de vedere scolar, daca in prima parte a semestrului ma trezeam si frecam menta, acum am scos pusca din tolba si am trecut la vanatoare de note si am mai deschis o carte si un caiet sa-mi mai indrept mediile, dupa unele estimari(ale mele fireste) in final voi avea in jur de 9.50, rezonabil zic eu, tezele au venit si ele cu note bune, mai putina celebra teza la mate care se pare ca a disparut in neant si Doamne ajuta sa nu apara.Pe scurt nu prea am mai avut timp.

Cum a inceput 2010?E foarte simplu si frumos, revelionul nu l-am petrecut cu familia intru cat ei au vrut sa mearga la restaurant si mie nu prea imi place sa stau pe scaun asa ca am trecut in noul an impreuna cu prietenii.A fost frumos, nu chiar asa cum as fi vrut eu sa fie sau cum mi-am inchipuit, insa mi-a placut nu pot sa zic ca nu.2010 a inceput ca la toata lumea cu promisiuni, a mea a fost ca incerc sa ma schimb oarecum si sa invat mai mult(sa sarbatoresc sfanta lene si cuviosul somn doar in week-end), pentru ca am ajuns singur la concluzia ca ceea ce am facut pana acum nu a fost chiar in regula, da si ca ma duc la sala(mai am de slabit vreo 4 kg), sper ca o sa reusesc sa le respect.Am vrut de vreo trei ori sa scriu un articol, mai ales cel pe care l-am promis despre lucruri simple, insa am deschis lapropul si dupa ce am apasat articon nou nu prea stiam ce sa scriu, a fost destul de jenant, nu stiu de acum in colo cat timp o acord blogului, trebuie sa-mi respect promisiunile asa ca nu am de ales o sa iau dintr-o parte si o sa pun alta.In timpul asta au fost multe chestii la tv care meritau comentate si cateva intamplari din vacanta care merita povestite, cu cele din urma inca se mai poate rezolva, desi cred ca vremea colindelor a cam trecut, insa ar fi frumos sa ne amintim.

Am gasit si cateva chetii interesante pe la tv unde chiar nu mai ai la ce sa te uiti, am gasit insa ceva printre firimituri, pe B1 serialul romanesc „Lobarzilor 8”, un pic plictisitor in unele momente, dar totusi merge, pe AXN „Crimina minds”, nu toate episoadele sunt chiar asa reusite, celor care le place genul s-ar putea sa li se para interesant, e in fiecare zi de la 21, iar pe PRO tv a reinceput serialul „Om sarac om bogat”, e marti dimineata de la 10.Am vazut si pe HBO „Politist adjectiv”, frate cand nu iti e somn uitate la asta, e atat de prost, cel putin mie unul nu mi-a placut.Cam atat despre perioada in care am lipsit.

P.S. Horia Brenciu unul dintre putinii care chiar canta a revit la blogarit dupa o perioada lunga de pauza.Asteptam noul album:)).

One response

  1. Mada

    9.50 e suuuuper bine…eu sunt multumita daca imi iese 9:))))

    Ianuarie 15, 2010 la 8:09 PM

Lasă un răspuns

