For anyeone who can be a true friend

E iarna pe bune!


A venit iarna, in adevararul sens al cuvantului adica ninge de rupe.Dupa multe rugaciuni, acatiste si post negru, sambata a nins usor, de fapt a fulguit cat sa ne aduca aminte ca ar fi bine sa trecem la haine mai groase.Fulguiala a fost bine venita. Am vazut ca merge si ne-am rugat mai cu patos, n-am mancat doua zile si iata am reusit ninge in toata tara, la Pitesti a inceput de azi noapte si continua si acum, s-au strans vreo 10cm, mai mult decat suficienti pentru o bulgareala buna.Ca la un semn toti piticii au iesit din casa si au dat startul sezonului de frecus.Nu puteam sta in casa si am iesit afara sa ma plimb, pe strazi e jale, masinile patineaza, e polei peste tot, mai vezi cate unul cazand, insa poti sa treci repede peste asta cuprins de frumusetea fenomenului.Prognoza meteo e promitatoare, va ninge asa si in urmatoarele zile.

Lasă un răspuns

