For anyeone who can be a true friend

Porceasca

Gripa porcina face ravagii si eu nu ma puteam da in laturi.Dupa zvonul ca si la noi in liceu este un caz de „porceasca” am sperat ca dupa modelul scolilor din capitala se va inchide si taraba noastra, asta nu s-a intamplat, iar ieri am tras chilu’, mi s-a facut rau, aveam febra si ma durea capul asa ca mi-am sunat mamicuta si am rugat-o sa ma lase sa plec acasa(serios chiar nu ma simteam bine).De pierdut, nu am pierdut nimic fiind ultimile zile de scoala din acest an nu prea s-au facut ore, profesorul a venit si ne-a lasat in pace.

Un pui de somn, doua pastile, un ceai si mi-am revenit.Acasa plictiseala, schimbam programele cu viteza de 100 canale/min, in cautarea unui film interesant sau a ceva care sa-mi placa si sa-mi umple timpul.Cum azi si probabil mult timp de acum in colo politica e pe primul plan in mass media romaneasca, nu aveai ce vedea, pe canalele de filme numai porcarii, speram sa dea si ei un film de Craciun da de unde.Am vrut sa-mi aduc aminte cum erau sarbatorile acum cativa ani cand eram inca mic si nu luam contact atat de brutal cu realitatea dureroasa a zilelelor noastre.In amintirea vremurilor trecute am gasit pe net desene animate de sarbatori, preferatele mele Viata cu Louie, dupa parerea mea sunt cele mai geniale ever, erau patru episoade.Acum nici desenele nu mai sunt ce au fost odata .Am incheiat aici cu animatele si am deschis televizorul cand ipocrizia ma lovit brusc „Ba Viorica da-o in colo de treaba ma, ce dracu’ ma hai sa-ti dau rezultatele finale(ale alegerilor)”, „Da ba Viorele da-o dracu’ de numaratoare hai aicea sa veazi.Serios le am.Recunosc mai sunt vreo 70 de sectii din Diaspora, da alea ne mai aduc vreo 50.000 de voturi”, e o discutie telefonica ce a avut loc in noaptea alegerilor intre borduristul Adriean Videanu si Viorel Hrebenciuc.Dialogul arata inca o data cat de buni prieteni sunt acesti oameni dincolo de orice aparente, ziua a continuat cu inregistrarea video cu Mircea Geoana facand sex, o alta porcarie scosa de portocalii(nu de alta dar s-ar putea sa se dovedeasca fraudarea alegerilor).E o paralela intre cele doua lumi, copilaria si realitatea.

Gata nu mai vorbesc despre politica.Dupa o discutia amuzanta dintre cei doi politruci a urmat ceva si mai interesant in sensul bun al cuvantului de aceasta data, snooker.Nu multi stiu despre acest sport, are lagatura cu tacul si cu bilele, insa nu e acelasi lucru cu biliardul.E un sport frumos, destul de greu, dar care la televizor pare foarte usor, chiar banal.Meciul difuzat de Eurosport era sfertul de finala din campionatul marii Britanii, dintre Ronnie O’Sullivan si Mark Selby, John Higgins si Liang Weng Bo se pare ca cei doi monstrii sacrii ai snookerului, Ronnie si john s-au calificat mai departe.E interesant sa ii urmaresti desi la un moment dat intervine plictiseala, intre pliuctiseala si politica aleg prima varianta.Avem si noi federatie de snooker, e un sport care la noi nu e promovat suficient, de asemenea si comentatorii sunt de exceptie, Marius Ancuta si Daniel Bontea.Daniel chiar a obtinut niste rezultate la diverse concursuri in strainatate, tot respectul .In aceasi seara scheme cu snowbordul, facute de niste baieti foarte priceputi si slalom urias.

P.S. Eu tin cu Ronnie daca pierde, tin cu Higgo.Saptamana viitoare cica ninge la munte, asa ca ne vedem pe partie(sa speram).

Lasă un răspuns

