For anyeone who can be a true friend

Alt blogaras

Un nou blog la noi in clasa http://efiusichei.wordpress.com/, blogul lui Tudor colegul meu de banca timp de trei ani, prietenul meu de vreo cinci.Il cunosc destul de bine(zic eu).E adevarat si pe mine tot Edi ma determinat intr-un fel sau altul sa ma apuc de treaba, cei doi si sigur mai sunt si altii fac parte din categoria despre care tot vorbesc de cand mi-am deschis „taraba”, cea a prietenilor adevarati.Le vad mutra zilnic,iar acum mai dau peste ei si aici.Blogul meu are patru zile si am aniversat deja prima suta de vizitatori(cred ca e bine), momentan sunt cunoscut atat in clasa cat si pe casa scarii(e o realizare) si de aia ii fac domnului reclama aici ca sa-l cunoasca si vecinii mei.

Cate ceva despre Tudor daca nu spune el spun eu.Sunt multe de spus, in cinci ani au fost multe momente fericite, mai putin fericite, momente in care nu prea stiam ce sa facem in care ne-am sfatuit, teste la care am copiat pe rand(el tinea cartea eu scriam, apoi invers), din cand in cand cate o palma din fundul gradinii, suturi in fund de asa e o prietenie si cu bune si cu rele.Pentru noi sunt celebre actele de stand up comedy de la Vacanta Mare ale lui Crapu si Menumorut pe care le stim pe de rost, nu e un care sa ne fi scapat, eu sunt varu’ Crapu, iar el Menumorut, ne bate si pe noi gandul de ceva timp sa facem o astfel de trupa, sa ne avem propriile scheciuri, ca la scoala oricum ramanem repententi, macar sa scoatem si noi bani de o cerea cu lapte.Tudor are o trupa impreuna cu Edi , pana acum au cantat in statia de autobuz din fata teatrului Al. Davila, in scara blocului si… cam atat.Sunt foarte cunoscuti ce pot sa zic, glumesc chiar sunt buni si au talent, dar sa zic asa nu au avut posibilitatea sa se afirme.Mai multe poate va spune el, o sa-l mai vad probabil inca patru ani de acum in colo.Bine ai venit in lumea buna vere.

P.S. Tudor a pierdut pariul mentionat in postul anterior.Te asteptam cu sucul.

Lasă un răspuns

