For anyeone who can be a true friend

Teza la matematica

8 decembrie, marti, teza, matematica.Am plecat de acasa in speranta nu ca voi reusi sa rezolv tot, sa iau zece sau noua, nu,  in speranta ca macar voi lua o nota de trecere, n-am stiut nimic, n-am facut nimic.Am facut un subiect si jumatate, surprinzator m-am descurcat bine.Parte dintre colegi nici macar atat, nu ca acum noi suntem niste potenti si am invatat cu ventilatorul la cap sa ne oxigenam creierul si cu picioarele in ligheanul cu apa rece ca sa ne vina idei.Am invatat, dar se pare ca nu suficient, subiectele mi s-au parut mult peste nivel(acum ce pot sa zic), cum am mai spus nu sunt singurul in aceasta situatie.

Ca deobicei cand nu se stie incepe sa se vorbeasca „Bă tu stii?”,”Bă tu ce ai facut?”,”Habar n-am, ala a facut ceva?”.Se mai auzea si cate un „da” ici colo si atunci „Dă ba si mie nu fi.”,”Hai bă că te-am ajutat si io acu’ o suta de ani, la proba la sport ti-am pus doua abdomene in plus”, uite asa mai din stanga, mai din dreapta, mai din fata, mai din spate, teza mea a numarat patru pagini din care scrise doar una si aia plina de aberatii.So this is it, m-am impacat din primul sfert de ora cu ideea ca mosul s-ar putea sa ramana pe la el pe acasa anul asta.Ca ultima speranta am invocat puterea divina „Doamne ajuta.”, mai mult sub alte forme, „Dumnezii…”, „Lampa…”, „Pastele…”, cred ca domna profesoara va avea niste sarbatori foarte fericite, cate acatiste au dat 25 de elevi in doua ore de teza.Se suna o data, se suna de doua ori si cu asta basta lucrarea e dusa, eu la fel, nu mai am ce sa fac, ce am stiut am facut(se vede ca am stiut multe).Colegu’ din spate, Edi nu vroia sa dea teza, imi zicea”Ba imi e rusine sa dau foaia goala, lucrare mai proasta ca asta n-am facut in viata mea”, cei drept e drept cred ca si la fizica cuantica ne descurcam mai bine.Aud o propunere din spate „Veniti si cu mine la toamna, ca sa nu fiu singur?”.

Au urmat alte patru ore, mai usoare, bineinteles ca subiectul zilei a fost „Teza”, asa a aflat tot liceul ca elevii clasei 9C s-au descurcat exceptional, chiar exemplar la disciplina matematica.Ziua s-a incheiat destul de bine, cum la religie nu am facut nimic am pus un pariu cu patru colegi(ca tot ne aflam in post) ca nu o sa mai vorbim urat ,fara injuraturi, jigniri sau alte cuvinte urate; cine pierde da un suc, abaterile se incondeiaza pe o foaie.Sper sa castig.

2 responses

  1. Bibi

    adevarul adevarat:))

    Decembrie 9, 2009 la 6:29 PM

  2. teo15

    Alea erau subiecte de olimpiada.Noroc cu Malin care mi-a dat exercitiul 1 si sper ca la 3 am facut bine.

    Decembrie 9, 2009 la 7:08 PM

Lasă un răspuns

