For anyeone who can be a true friend

Introducere

Bantuit de mult de timp de ideea de a-mi deschide un blog,astazi mi-am dus planul la bun sfarsit.Intr-o lume care se misca din ce in ce mai repede,o lume in care avem din ce in ce mai putin ragaz,trebuie sa reusim sa pastram cateva ore pentru noi,pentru ceea ce ne place.

Voi incerca sa scriu cat de des pot desi in acest moment in afara de mine si probabil cativa colegi,nimeni nu stie despre acest blog.Chiar daca am doar 15 ani,am trait destule experiente care mi-au demonstrat cat de inselatoare pot fi lucrurile si mai ales oamenii.Prietenii adevarati,cei care iti sunt alaturi sunt din ce in ce mai putini,si pe ei trebuie sa incerci,sa inveti,cum sa-i pastrezi aproape.Vorbele mari sunt pe toate drumurile si daca cineva ti-a promis ceva asta nu inseamna ca se va tine de cuvant,faptele vorbesc de la sine.Toti pozeaza in buni samariteni si de multe ori iti dai seama ca te-au mintit, insa treci peste asa nu vom ajunge nicaieri.Fiecare clipa trebuie traita, savurata din plin.E pacat ca dupa ceva timp iti vei aminti ce a fost rau si vei uita de lucrurile frumoase din viata ta.Oare de ce?

Sunt cateva bloguri pe care le citesc frecvent http://www.mircea-badea.ro/blog/ http://horiabrenciu.ro/ http://mihaibendeac.ro/ sunt niste oameni de la care chiar ai ce invata,care iti arata relitatea dincolo de aparente(Mircea Badea) sau care te scot din banalitatea vietii cotidiene si te fac sa uiti de toata mizeria care e in jur;fie prin muzica(Horia Brenciu) fie prin personajele carora le dau viata(Mihai Bendeac).

Cam asa apare lumea prin ochii unui copil de 15 ani,sigur multe din conceptiile mele de acum se vor schimba in viitor.Pana atunci nu sper decat sa emigrez.

One response

  1. Edmond

    Foarte tare..incearca ninsoarea…du-te la panoul de control->extra->si ceva cu snow

    Decembrie 5, 2009 la 10:34 AM

Lasă un răspuns

